Kirkekontoret for Gudbjerg-Gudme-Brudager pastorat
Kontaktoplysninger
Kordegn Tascha Brandt Schøsler
Tlf.: 21 22 66 44
E-mail: TABS@km.dk
Adresse: Kirkegade 21, 5884 Gudme
Sikker henvedelse: Se længere nede på siden.
NB! Af hensyn til persondatalovens bestemmelser bedes alle skriftlige henvendelser med personfølsomme oplysninger sendes via sikker formular, som findes nederst på siden.
Åbningstid: Kirkekontoret er åbent for personlig betjening onsdage kl. 10.30-15.00. Desuden kan kirkekontoret kontaktes via e-mail. Indbakken tjekkes én gang om dagen mandag-fredag.
Du kan kontakte kirkekontoret, hvis du har spørgsmål til fødselsregistrering, O/A-erklæringer, navngivning/navneændring, attestudstedelse og sagsbehandling i forbindelse med begravelse og bisættelse.
Angående attester : Attester bestilles som udgangspunkt via borger.dk eller ved personlig henvendelse på kirkekontoret i åbningstiden mod fremvisning af gyldig billedlegitimation. Attester kan udstedes både på papir og som PDF-fil med digital signatur. Sidstnævnte sendes via E-boks, og har derfor en kortere ekspeditionstid. Inden for landets grænser vil denne attesttype i mange tilfælde være tilstrækkelig dokumentation, men det er endnu ikke alle myndigheder, der accepterer attester i elektronisk form. Undersøg hvilken type, der kræves hos den myndighed, hvor du skal bruge attesten.
Angående henvendelser om kirkelige handlinger : Alle henvendelser om kirkelige handlinger såsom dåb, vielse/velsignelse og begravelse/bisættelse rettes i udgangspunktet til sognepræsten eller dennes stedfortræder.