Kordegn søges til GGB Pastorat – 12 timer om ugen

Menighedsrådet for Gudme-Gudbjerg-Brudager (GGB) Pastorat søger en engageret og dygtig kordegn til en stilling på 12 timer ugentligt. Stillingen indebærer en bred vifte af opgaver med både administrativt og kirkeligt indhold.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

· Betjening af kirkekontor: borgerkontakt, personregistrering og attestudstedelse

· Sekretærfunktion for præst og menighedsråd

· Kalenderplanlægning af egne og fælles opgave

· Koordination af aktivitetsudvalg, frivilligkorps og øvrige kirkelige aktiviteter

 

Vi forventer, at du:

· Har relevant uddannelse eller erfaring – f.eks. inden for administration, kirke- og kulturhistorie, teologi eller        lignende

· Har gode administrative og organisatoriske evner

· Kommunikerer klart og imødekommende – både mundtligt og skriftligt

· Kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et team

· Har kendskab til folkekirkens struktur og arbejdsgange (en fordel, men ikke et krav)

 

Ansøgning: Send din ansøgning og relevante bilag senest fredag den 5. september til: 7723fortrolig@sogn.dk

Samtaler forventes afholdt i uge 38

 

Vil du vide mere om os? 

www.ggbkirker.dk

 

Du er velkommen til at kontakte:

· Anni Skov Olsen, kontaktperson, tlf. 30 33 87 08

· Søs Brinkmann, menighedsrådsformand, tlf. 20 20 54 21

   Kalender